Sassefras

Misschien altijd achterlopend (Druk,Druk,Druk), maar wel leuk! Welkom! Klik hier voor meer foto's

Wat leuk dat je hier een kijkje neemt!
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

dinsdag, september 14, 2004

Weer de hele avond aan het 'knutselen'.

Vanavond zei ik tegen mijn man dat ik even de foto's op de computer ging zetten. Nee, ik ging niets aan de site doen, want dan was ik weer de hele avond bezig aande computer. Dat vind ik zo ongezellgi voor hem. Hij drukte mij op het hart dat hij dat helemaal niet erg vindt (zeker vanavond niet:Arsenal-PSV op t.v.). Toch, hield ik vol, zou ik zó weer bij hem komen zitten.
Inmiddels ben ik weer een uur verder en het resultaat zie je hieronder. Zo'n site houd je bezig. De nieuwe foto's waren zo leuk, die moesten er natuurlijk op. Wel eerst nog even bewerken. Hé, twee keer het onderschrift ('posted by') eronder? Ook aanpassen dan maar. En zo zie je maar weer. De avond is weer gevuld.
Ik hoor zojuist dat de wedstrijd nog 25 minuten duurt. Ga ik toch zo maar even kijken nog. Het is geloof ik wel spannend. PSV staat met 1-0 achter, maar ze doen het geloof ik niet slecht.
Dan heb ik meteen het beste van beiden: de site weer bijgewerkt en niet de hele wedstrijd 'hoeven' kijken, maar net genoeg om het gezellig te vinden.