Sassefras

Misschien altijd achterlopend (Druk,Druk,Druk), maar wel leuk! Welkom! Klik hier voor meer foto's

Wat leuk dat je hier een kijkje neemt!
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

zaterdag, oktober 23, 2004

Joepie de poepie!!

Het gaat goed met de zindelijkheidstraining van Benthe. We zijn vandaag zelfs wezen winkelen zonder luier. Midden in de supermark gaf ze aan naar de wc te moeten. Ik had vooraf even bij iemand geïnformeerd of dat eventueel zou mogen (en dat mocht), dus dat was geen probleem. Later thuis gaf ze nog een aantal keer aan dat ze 'moest' en ook dat ging prima. We hoeven er bijna niet meer naar te vragen.
Zojuist lag ze nèt in bed, toen we voetjes over de overloop hoorden rennen. "Pappa!" klonk er zachtjes van boven aan de trap. Nadat ik (als pappa gaat, mag hij niet meer weg) gevraagd had wat er aan de hand was, bleek dat ze een 'grote boodschap' moest. Prima hè?! Na het toiletbezoek ging de luier weer aan ('s nachts nog maar wel) en ging ze heel zoet weer slapen. Onze kleine meid wordt groot! Ik ben benieuwd wanneer het eerste 'ongelukje' komt, want tot nu toe het het nog steeds goed. "Wordt vervolgd" zou ik bijna zeggen. Hoewel, ik hoop natuurlijk van niet. Liever geen 'ongelukjes-verhaal' dan wel!!

2 Comments:

  • At 00:25, Anonymous Anoniem said…

    Inderdaad!
    Joepie de Poepie.
    Prima hoor Benthe.
    Opa

     
  • At 08:56, Anonymous Anoniem said…

    Nou, dat klinkt goed! Het logeren was gezellig.

    Sander

     

Een reactie posten

<< Home