Sassefras

Misschien altijd achterlopend (Druk,Druk,Druk), maar wel leuk! Welkom! Klik hier voor meer foto's

Wat leuk dat je hier een kijkje neemt!
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

maandag, mei 23, 2005

Het eerste pakje.


Tot ik tegen dit pakje aanliep vond ik niets leuk en schattig genoeg om te kopen voor onze kleine ongeboren uk. Terwijl ik toch al ongeveer 18 weken aan het rondkijken ben! Voor dit pakje ben ik als een blok gevallen. Het is goed voor een jongen en een meisje, het is niet te warm en niet te koud (tja een oktoberkindje hè) en het is bovenal 'errug'schattig. Zou er met dit pakje nou het startschot gegeven zijn om meer te gaan kopen? En meer, en meer? Wie zal het zeggen! Jullie lezen het hier vast terug als het zo is!

1 Comments:

  • At 19:40, Anonymous Anoniem said…

    Hoi Saskia,

    Leuk pakje hoor. Mijn eerste reactie was: dat is voor een jongen. Maar na nadere beschouwing kan het voor beide. Dat komt door het kraagje.

    groetjes
    Pa

     

Een reactie posten

<< Home