Sassefras

Misschien altijd achterlopend (Druk,Druk,Druk), maar wel leuk! Welkom! Klik hier voor meer foto's

Wat leuk dat je hier een kijkje neemt!
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

zaterdag, juli 16, 2005

Klusserdeklus!

Zoals misschien al wel opgevallen is, is er alweer een week niets aan deze site toegevoegd. Dat heeft een heel goede reden: klussen.
Klussen, klussen en nog eens klussen. Voornamelijk door Bob, maar moreel (en soms ook in daden) bijgestaan door mij.
Benthe krijgt namelijk een nieuwe kamer. Zij gaat haar kamer verlaten om plaats te maken voor haar zusje Sietske. Die op haar beurt haar kamer weer afstaat aan haar nieuwe babybroertje of -zusje.
We hebben voor deze constructie gekozen, omdat we het idee hebben dat Benthe (1)beter door nachtelijk gehuil heenslaapt en (2) beter om kan gaan met de lage, makkelijk toegankelijke vernsterbank in die kamer.
De kamer is nog niet af, maar ik mag wel zeggen dat er in één week super veel is gebeurd. En dat alles alleen maar in de avonduurtjes! Er is behangen, een gordijnrail opgehangen inclusief gordijnen, nieuwe stopcontacten geplaatst, schotten gemaakt (oh, wat een gedoe was dat!) en gegrondlakt, een rand geschilderd en morgen wordt er nog afgelakt.
En het wordt zooo mooi! Ik zou er het liefst zelf in gaan slapen! En dan mooi de hele dag op bed liggen om om me heen te kijken!
Ik zal eens even wat fotootjes opsnorren van hoe het was, en die op de fotosite zetten. Als alles af is, plaats ik hier een foto van hoe het nu is!