Sassefras

Misschien altijd achterlopend (Druk,Druk,Druk), maar wel leuk! Welkom! Klik hier voor meer foto's

Wat leuk dat je hier een kijkje neemt!
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

woensdag, augustus 31, 2005

't Is feest, tralalaa...


Vandaag ben ik jarig. 30 Jaar alweer... Eigenlijk zou de dag vrijwel ongemerkt voorbij gaan, maar man en kinderen besloten anders.
Vanmorgen werd er gezongen op bed en kreeg ik mooie tekeningen van Benthe en Sietske. Ze hebben er zo te zien echt hun best op gedaan! Van Bob kreeg ik een heel schattig kettinkje (foto staat hieronder).
Gisteren had ik al een ander cadeautje gekregen (zie onder het kettinkje). Ook een kruimelzuiger mocht ik gisteren al ontvangen. Joepie! Een echte verjaardag met cadeautjes! Natuurlijk heeft de postbode ons huis ook alweer gevonden en staan er ook al verjaardagskaarten op de kast. Ik voel me bijna weer 3 in plaats van 30, zo verwend ben ik!
Na het aankleden zijn we gebakjes gaan halen bij de bakker en kwamen papa, opa en oma Stiphout en tante Heike voor me zingen. Er staan nu dus ook bloemen in huis! Gezellig!
En vanavond... gaan we lekker bij 'de Mac' eten. Het kan niet op! Het lijkt wel een echt kinderfeestje.

1 Comments:

  • At 23:33, Anonymous Anoniem said…

    Van harte Saskia,

    Je hebt leuke verjaardag gehad.
    Tot zaterdag.
    Pa

     

Een reactie posten

<< Home