Sassefras

Misschien altijd achterlopend (Druk,Druk,Druk), maar wel leuk! Welkom! Klik hier voor meer foto's

Wat leuk dat je hier een kijkje neemt!
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

zaterdag, maart 11, 2006

Commentaren

Zoals jullie allemaal inmiddels wel weten, kun je een reactie geven op foto's en stukjes van mijn blog (= deze site). Velen van jullie doen dit regelmatig. Erg leuk! Van weer anderen krijg ik regelmatig een mailtje thuis met reacties op de verhaaltjes. Súper!

Helaas krijg ik de laatste tijd ook veel reacties van onbekenden, die klakkeloos blogs van anderen lastig vallen met reclame reacties voor hun eigen blogs. Vaak staat er dan voor de netheid nog bij dat ze mijn blog erg leuk vinden. Het gaat hen er echter om zo veel mogelijk mensen naar hun blog te lokken.

Alle reacties krijg ik ook thusigestuurd en weet dus direct of er is gereageerd op één van mijn stukjes. Laatst kreeg ik weer een reactie thuisgestuurd en hoopvol keek ik wie er had gereageerd... Geschokt las ik de meest vunzige links die een mens maar bedenken kan... Helaas kan ik deze reacties niet verwijderen.
Graag wil ik duidelijk stellen dat ik niets met dit soort reacties van doen heb. Ik ken deze mensen niet ken en betreur hun manier van werken dan ook ten zeerste!

Blijf alsjeblieft wel jullie léuke reacties op mijn site plaatsen (hier, of via de mail). Dan weet ik dat er af en toe ook mensen mijn site bekijken uit interesse voor ons gezin en niet als rare poging om mensen naar hun eigen (soms weerzinwekkende) sites te lokken!

2 Comments:

  • At 18:20, Anonymous Anoniem said…

    Ik heb je reacties een doorgenomen, maar vind nog niets schokkends. Het is lastig die spam, ik heb er ook last van, maar delete het meestal maar. Soms is de tekst in het Spaans of Portugees. Dan weet je zeker dat het van een spammer komt.
    groetjes
    Pa

     
  • At 01:55, Anonymous Anoniem said…

    Is er dan geen tooltje die je kan gebruiken zodat je meteen een code moet intypen bij het plaatsen van een bericht? Meestal gebeurt het plaatsen gewoon door een computer die blogs afzoekt. Heel lastig. op www.denieuweark.nl en www.welshpony.nl kun je dus alleen iets plaatsen als je een code intypt. Heeft blogger niet zoiets?

    Gr Heike

     

Een reactie posten

<< Home