Sassefras

Misschien altijd achterlopend (Druk,Druk,Druk), maar wel leuk! Welkom! Klik hier voor meer foto's

Wat leuk dat je hier een kijkje neemt!
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

dinsdag, augustus 01, 2006

Demonstratie trapklimmen door Karsten


Zoals jullie zien ben ik al op de eerste trede geklommen. Mama was niet eens snel genoeg om het fototoestel te pakken, Ja, die eerste tree is ook geen kunst! Daar zit ik zó op. En dan moet je die volwassenen om mij heen eens zien rennen! Hahaha! Dáár zou je een foto van moeten maken!

3 Comments:

  • At 13:01, Anonymous Anoniem said…

    Leuke serie Saskia,
    Pa

     
  • At 19:51, Anonymous Anoniem said…

    Hallo Saskia (neem ik aan gezien de site), Ik las een vraag op bokt .nl over een vraag over de karperrug bij paarden???
    Wel van gehoord. Het is een meer een kyfose op de plaats waar een lordose moet zitten in de ruggegraad. Kyfose wil zeggen een natuurlijke bolle ronding en een lordose is dan hol.
    Ik ben operatieassistent en voor een studie samen met een orthopeed op zoek naar meer informatie over de karperrug bij dieren en dan met name de oorzaak. Mocht U ondertussen al meer te weten zijn gekomen over dit onderwerp , dan zou ik graag hier van u ook meer van willen weten. Met vriendelijke groet M.vianen
    E-mailadres: m.vianen@12move.nl

     
  • At 20:51, Blogger Sassefras said…

    Beste M. Vianen,

    Meer info dan wat ik nu lees en wat ik eerder (op de foto's op Bokt) heb gezien heb ik niet.
    Succes met uw studie en succe smet zoeken!
    Mvg 'Sassefras'

     

Een reactie posten

<< Home