Sassefras

Misschien altijd achterlopend (Druk,Druk,Druk), maar wel leuk! Welkom! Klik hier voor meer foto's

Wat leuk dat je hier een kijkje neemt!
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

zondag, februari 13, 2005

Ik ben toch geen jongetje!


Benthe heeft een nieuwe jurk. En dat was volgens haar wel nodig ook. Ze had er nog maar één die paste en moest dus regelmatig een broek aan. "Máár," zei Benthe "ik ben toch geen jongetje?! Jongetjes dragen broeken, meisjes niet." Hoezeer wij ook ons best deden om haar ervan te overtuigen dat meisje ook broeken kunnen dragen ("kijk maar naar mamma"). Het helpt niet. Ze snapt wel dat ze soms gewoon een broek aan móet, maar wil het echt liever niet. Wij vinden het best hoor, om haar wat vaker een jurk aan te doen. Een echte meid dus!

6 Comments:

  • At 13:25, Anonymous Anoniem said…

    Nou leuke jurk hoor!
    Ennuh Benthe je heb ook hele wijde broeken net jurken!
    Groetjes Rosan (Kido)

     
  • At 20:51, Anonymous Anoniem said…

    Een hele mooie jurk! en ook een hele leuke foto! en ja meisjes kunnen wel degelijk broeken aan hoor, maar of dat "kijk maar naar mama" nou zo'n goede vergelijking is? (mama vertelde mij net namelijk dat ze eigenlijk geen vrouw is... tja leg dat maar eens uit Saskia ;)

     
  • At 20:51, Anonymous Anoniem said…

    ow groetjes Anne-Sofie trouwens :P
    (en je had het nog wel zo goed uitgelegd, doe ik het nog fout...)

     
  • At 21:04, Blogger Sassefras said…

    Ehm, nou het zit zo: je hebt 'VROUWEN' en je hebt 'vrouwen'. 'VROUWEN' dragen rokken, make-up en vaak lang haar. 'Vrouwen' zijn toevallig van het geslacht vrouw, maar zijn niet zo 'vrouwelijk' als 'VROUWEN'. Tja, zoiets... Beetje duidelijk?
    En NEE, ik heb geen persoonlijkheids conflict ofzo, of een minderwaardigheidscomplex, ik ben gewoon geen "make-up en rokken vrouw..." :D

     
  • At 21:05, Anonymous Anoniem said…

    Ik had het niet beter kunnen zeggen:P
    (anne-sofie)

     
  • At 21:09, Blogger Sassefras said…

    Ps mijn man beweert het tegendeel hahaha!

    Oja, Kijk maar naar Tante Sidonia. Wìl wel 'VROUW' zijn, maar is gewoon toevallig 'vrouw':D :D ;)

     

Een reactie posten

<< Home