Sassefras

Misschien altijd achterlopend (Druk,Druk,Druk), maar wel leuk! Welkom! Klik hier voor meer foto's

Wat leuk dat je hier een kijkje neemt!
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

donderdag, maart 11, 2010

Fietser rijdt door rood...

Vanmiddag toen ik met Karsten en een vriendinnetje van hem naar huis liep is Karsten van zijn sokken gereden!
Door een fietser die gewoon RAM DOOR ROOD REED!!! Zijn vriendinnetje was net op tijd teruggesprongen dus die was alleen heel erg geschrokken (ook van mij, want ik ging nogal tekeer tegen die vent), maar Karsten had wel last van zijn knieën en elleboog. Gelukkig valt het al met al achteraf bekeken wel mee.


We drukten op de knop om over te steken, het licht telde af naar groen en ik waarschuw nog om even te wachten, omdat de auto's vrij hard reden. Die auto's stopten en de fietser reed niet zo hard, dus ik dacht 'die stopt, dus we kunnen'. Gaat die @&!*%@$# opeens vaart maken!!! Mèt een kind achterop!! Achter hem een scooter een vrouw erop (waarschijnlijk hoorden ze bij elkaar). Zij stopte, maar die fietser reed gewoon door!!! Het vriendinnetje en Karsten begonnen te rennen en Kartsen klapt zó tegen die fietser aan. Hij minderde verderop even vaart, maar reed toch gewoon verder uiteindelijk. Zegt die vrouw op die scooter 'het was nog oranje' Nee dametje, het was hartstikke ROOD!!! :(
Oh, wat was ik boos!! Ik heb die man echt achterna geschreeuwd tot ie meters ver weg was... "Eej! Kun je niet uitkijken! Aso!!" Niet zo netjes, maar ja... De tante en vader van dat meisje waren toevallig ook in de buurt, dus die kwamen er ook meteen aan. Het meisje wilde liefst meteen naar huis dus heb ik mezelf bij elkaar geraapt en getracht wat leuks te bedenken om te gaan doen, maar eigenlijk wilde ik alleen maar héél hard huilen van schrik. Ik heb maar gevraagd of ze naar het nieuwe hondje wilde komen kijken. Dat wilde ze wel.
Een vrouw uit onze oude straat stond voor het licht te wachten en heeft de auto aan de kant gezet om te kijken of zo kon helpen. Hartstikke lief!!



Ongelofelijk dat iemand gewoon váárt maakt bij een verkeerslicht dat op rood staat en dan ook nog doorrijdt als ie een kind totaal omver rijdt.
Eigenlijk staat hier altijd een klaarover, maar toevallig vandaag niet. Waarom weet ik niet. Maar nodig is ht dus wel...

6 Comments:

  • At 19:52, Blogger Neeltje Johanna said…

    Ik kan me heel goed voorstellen dat je zo reageerde. Het had veel erger af kunnen lopen. Ik denk dat ik hem ook wel zo nageschreeuwd zou hebben. Weet je wie het was? Dan zou je er nog een keer rustig over kunnen praten. Is alles nu goed met Karsten?

     
  • At 20:00, Anonymous Anoniem said…

    Meestal een leuk en gezellig stukje op je site, maar nu schrokken we er wel van. Was dat bij jullie voor de deur?

    Geef Karsten maar een knuffel van ons.
    groetjes
    Ma & Pa.

     
  • At 21:35, Blogger Saskia said…

    Wat een schrik!
    Ook goed om te zien dat verkeersbrigadiers nuttig zijn, maar het is geen leuke manier!

    Groetjes,
    Sas

     
  • At 09:02, Blogger Sassefras said…

    Het was inderdaad bij ons voor de deur bij de oversteekplaats MET verkeerslicht.
    Karsten is het eigenlijk alweer vergeten. Gelukkig!
    Ikzelf ben vooral ontzet. Dat iemand zó ontzettend aso kan zijn... Niet te snappen...

     
  • At 09:02, Blogger Sassefras said…

    Oh, ik weet trouwens niet wie het was.

     
  • At 12:48, Anonymous Martien said…

    Het is dat je op de kinderen wil blijven letten, je zou hem anders van de fiets willen trekken.
    En gebeurde dat allemaal bij jullie op het dorp ?

     

Een reactie posten

<< Home